Monday, December 24, 2012


Hi semua :D Blog saya dah hidup balik. Maklum lah, saya mana ada laptop hm :/ so susah sikit lah hehe. So, now I am not a student anymore :) I mean dah habis sekolah la. So rasa free sikit. SIKIT. Hm yelah, lepas sekolah ni banyak lagi pressure :( Lesen kereta la, SPC la, PLKN. Haaa tak nak cakap pasal tu, stress D: Tapi nak buat macam mana, entah la tapi rasa nak jadi budak sekolah tu ada balik. Sebelum ni bukan main 'terseksa' hm tu lah kan. Manusia ni susah rasa bersyukur. Semua tak kena kan. Sekarang ni hati aku tak tenteram. How am I going to survive there? I mean even though a three-day-camp pun aku dah tak tahan. This is like three months man! Hmm no handphones no internet

NOTHING! 

Kalau aku tak dapat benefit tak tahu la. Even minggu lepas my mom baru je bagi tahu ada tawaran kerja part time dekat office dia. RM 1000++ per month! Tak berbaloi langsung dengan elaun PLKN tu :( But there is nothing else I can do. Just pergi, dan layan je. Harap harap ada hikmahnya. Amin :')

No comments:

Post a Comment